tiididiid

Precis komme hem typ. Har typ vart hos Johanna hele dagen. Vi inte göra något särskilt.
Sen vi dra till Tamlin men han ska till godishuset, ovanligt ..
Sen typ sitta där lääänge med fölke .
Jaja , eftrsom jag och johnna inte fick komme in till tamlin så vi sitta utanför ända tills förut .
Då vi åka hem, cilla måste hem tidigt you know .
Haha när jag kome hem så hade mamma kollat igenom mitt konto .
Hon tyckte jag hade köpt för förmycke .
inte så farlig , endel saker behöver man faktiskt .
Typ keeeeexchoklad :M
heheh , snart börjar paradise hotel och jag måste städa min säng innan .
asså jag slänga alla mina saker på sänga hele tin, så bare den som behövs städa (:

trökigt inlägg av en trökig tjej , GÖTTDE ¨'
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0