MINTINMYHEART♥

Hej ! Nu sitter jag hemma hos Erika ♥
Jag fick låna hennes dator och blogga (a'
Vi har typ bara drygat oss idag . Typ sötte å lyssna på musik å sånt .
Meen sen fick jag jävla fucking damp ryck och blev skit godis sugen :d
Så då tänkte jag tvinga med henne occh gå till stan . (Vi var ensamma hemma..)
Fast då var Kossa Moou snäll och frågade Elin om vi fick åka med till stan , och de fick vi :)
Så vi åkte till Ica och typ tänkte köpa gooooooodis !
Fast jag kom på att jag sa till fannyBanny att jag inte skulle köpa godis .. Heheh vi ska sola för pengarna ist ;)
Så jag köpte sån där jävla mintchoklad glass . . Den var jävla dum och sprang iväg -.-
(Det var absolut inte jag som tappa den :s )
hehehee ,


Meen meen .. Dom har glass här ist :D :D:D:D:D:D:D
jag är inte alls onyttig idag ;D ehhehehehehe ;p

Sitter och lyssnar på fucking skön musik ;d


      pussssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0