alltid glömmer jag .

Pappa var jävligt barnslig igår och snodde interneten  -.-
Meen jag och fanny låg och kolla på film istället. Fast typ när vi kollat i en halvtimme kommer mamma in och skäller på oss xp Hahah , sen kom hon in flera gånger till,
kul liv hon har .

Skolan idag var rätt chill (:
Har faktiskt haft lite kul idag ;o
Meen sen inte lika kul när man kom hem då ;)
Morsan var litte sur. Meen orka bry mig .

Fotbollsträning förut . Sprang typ , as jobbigt ..
Hatar att springa . Hahah , har fått jävlig dålig kondis me .
Sen efter träningen så hade vi ett möte med vårat lag . Typ att vi måste bli bättre att komma på träningarna och om vi ska fortsätta ha ett lag . Om vi typ lägger ner vårat lag så tror jag att jag slutar .
Orkar inte börja typ i HÄJ -.-

Meen nu är vi hemma iallafall . Ska duscha nu .
Sen ska vi väl typ kolla klart på filmen. Om inte morsan dampar då ;)
hahaha , meen ska dra nu

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss !

Kommentarer
Postat av: milena malmros

intressant att du bråkar med dina föräldrar!!

2010-05-18 @ 02:01:38
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: olivia

en blogg är inte bra, om man svär i den. det ända som står är typ; jävla typ ocg fucking ingen bra blogg asså. tagga ner din ord hörru

2010-06-06 @ 16:08:06
URL: http://baraolivias.blogg.se/
Postat av: HNTBGRVFEDWS

hahahaha alla tror du eh seriös med bloggen x) Lämna henne ifred om ni nt gillar bloggen ;)

2010-06-11 @ 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0